بازاريابي الكترونيكي

تعداد جلسات :

16 ساعت تئوری و 48 ساعت عملی

تعداد دانشجویان :

8582

ویدیو معرفی
Current Status
Not Enrolled
Price
ریال5260000
Get Started

بازاریابی الکترونیک چیست ؟!

بازاریابی الکترونیکی (Electronic Marketing یا e-Marketing) به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و استراتژی‌ها معنی می شود  که از تکنولوژی‌های دیجیتال و اینترنت برای تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات استفاده می‌کند. این نوع بازاریابی نقش بسیار کلیدی در رونق کسب‌وکارها دارد و به برندها اجازه می‌دهد بدون محدودیت جغرافیایی با مشتریان خود را جذب می کند. خلاصه مطلب : ((بازاریابی الکترونیکی ابزار بسیار مؤثری برای ارتباط با مشتریان و رشد کسب‌وکارها در عصر دیجیتال است. با توجه به روندهای روز و نیازهای بازار, کسب‌وکارها می‌توانند از این ابزار بهینه استفاده کنند و در میدان رقابت موفق‌تر عمل کنند))

چرخۀ بازاریابی الکترونیکی در بازار کار : 

1 )  تعریف بازار هدف

2 ) استفاده از وب‌سایت و سئو : **طراحی وب‌سایت که اطلاعاتی درباره محصولات آن شرکت ارائه می دهد .

** استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای افزایش قابلیت دیده‌شدن در رتبه اول گوگل

3 ) تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی : تبلیغ در فیسبوک ، اینستا گرام ، لینکدین ،

4 ) ایمیل مارکتینگ : به عنوان مثال ایمیل برای نگهداری روابط با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید به کار می رود

5 ) تبلیغات آنلاین : تبلیغات بنری و محتوایی در سایت‌های مرتبط.

6 ) تولید محتوا :  ایجاد محتوای جذاب و مفید (مثل وبلاگ‌ها، ویدیوها، پادکست‌ها و مقالات) که به رفع نیاز و احتیاجات مشتریان کمک می کند و آن‌ها را به سمت برند شما  جلب می شوند .

مزایای استفاده از  بازاریابی الکترونیکی : 

  • دسترسی جهانی
  • هزینه‌های کمتر
  • زمان فوری
  • تحلیل به‌روز
  • قابلیت شخصی‌سازی

این دوره مناسب چه افرادی می باشد ؟!

1 ) کارکنان بازاریابی و فروش

2 ) فعالان اجتماعی و فرهنگی

3 ) مدیران رسانه‌های اجتماعی

4 ) بلاگرها و تأثیرگذاران

5 ) علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال

رهزینه‌های کمتر

1

::: دوره‌های مفید دیگر :::
آرین طیف
/5
آرین طیف
/5

فرم ورود به سایت

نام کاربری یا رمز ورود اشتباه می باشد

فرم ورود به سایت