کارگردان تئاتر

تعداد جلسات :

152 ساعت تئوری 288 ساعت عملی

تعداد دانشجویان :

8582

ویدیو معرفی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال26544000
شروع کنید

کارگردان تئاتر به چه کسی گفته می شود ؟! 

1 ) این کلمه به معنای هدایت کارها و هماهنگی بازیگران و دیگر نظارت بر امور صحنه و کارکنان فنی تئاتر می باشد. در بیان کوتاه تر می توان اینگونه بیان کرد که کارگردان تئاتر به معنای هدایت و رهبری عملکردهای بر روی صحنه ها می باشد

2 ) تعريف کلی که براي کارگردان  بیان شده است  عبارت است :  فردي که به گردآوري عوامل مناسب با تخصص هاي مورد نياز ، رهبري و هدايت فعاليت هاي هر يک از اين عوامل در راستاي به اجرا در آوردن يک اثر نوشتاري مي پردازد.

3 )  رشته کارگرداني تئاتر که يکي از زير مجموعه هاي گروه هنر به حساب مي ايد يکي از رشته هايي است که در سال هاي اخير تحت تاثير رشد و شکوفايي مجدد هنر و شاخه هاي زير مجموعه آن بسيار مورد استقبال و توجه متقاضيان و علاقه مندان قرار گرفته است .

4 ) رشته کارگرداني تئاتر که يکي از زير مجموعه هاي رشته گروه هنر به حساب مي ايد این حرفه  که در سال هاي اخير تحت تاثير رشد و شکوفايي مجدد هنر و شاخه هاي زير مجموعه آن بسيار مورد توجه و استقبال و توجه متقاضيان و علاقه مندان قرار گرفته است .

5 ) هنرجویان با شرکت در این دوره می توانند مدرک فنی حرفه ای در یافت کنند

6 ) رشته کارگرداني تئاتر در یکی از رشته هاي تاپ دانشگاهي است و قبولي در آن به احتیاج به تلاش بسيار زیاد و در نهايت نمره بالا نياز دارد

محبوب‌ترین کارگردان های تئاتر :

امیررضا کوهستانی

سید محمد مساوات

امیررضا کوهستانی

علی رفیعی
همایون غنی زاده
پارسا پیروزفر
این دوره مناسب چه افرادی می باشد؟!
1 ) مناسب با افراد بالا 12  سال.

2)  مناسب فارغ التحصیلانی رشته هنر و کارگردانی خوانده اند و یاعلاقه به این شغل دارنند.

 

::: دوره‌های مفید دیگر :::
آرین طیف
/5
آرین طیف
/5

فرم ورود به سایت

نام کاربری یا رمز ورود اشتباه می باشد

فرم ورود به سایت