کار با +Network plus

تعداد جلسات :

15 ساعت تئوری 25 ساعت عملی

تعداد دانشجویان :

8582

ویدیو معرفی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال3615000
شروع کنید

چرا باید نت ورک پلاس را یاد بگیریم؟

بیشتر موسسات آموزشی داخلی و خارجی +Network plus را به شکل مستقیم یا غیرمستقیم پیش نیاز آموزش شبکه، به ویژه مدارک سیسکو در انتخاب  کرده اند . شرکت های معتبر همچون دل، اینتل، اپل، کانون، ورایزن، RICOH و …. مدرک نت ورک پلاس را به رسمیت می شناسند. در این زمینه هنرجویان  اطلاعات جامعی درباره توپولوژی های مختلفی همچون شبکه همچون شبکه های نظیر به نظیر، کلاینت سرور، باس (اتوبوسی)، ستاره‌ای، توری (مش)، درختی و شبکه‌های ترکیبی به دست خواهند آورد به طور کلی (( اولین قدم برای ورود به دنیای امنیت اطلاعات ، اولین قدم در ورود به دنیای هک و نفوذ زبان مهم تر از این اولین قدم برای ورود به هر حوزه ای در خصوص فناوری اطلاعات صحبت می کنیم)) یک مدرک و گواهی معتبر در زمینه شبکه‌های کامپیوتری است که توسط شرکت کامپتیا (CompTIA) ارائه می‌شود. هدف آن اثبات مهارت‌های پایه‌ای در نصب، پیکربندی، مدیریت و عیب‌یابی شبکه‌های مختلف است. با توجه به نیاز روزافزون به متخصصان شبکه در صنعت فناوری اطلاعات، داشتن این مدرک می‌تواند به طور خاص در پیدا کردن شغل و ارتقاء شغفی موثر باشد. با شرکت در این دوره می توانید مدرک خورد را دریافت نمایید  و هم آماده بازار کار شوید

تاریخچه شبکه +Network plus :

سال 1982 سازمان CompTIA تأسیس شد تا به عنوان یک نهاد غیرانتفاعی در صنعت فناوری اطلاعات، به‌دنبال ایجاد استانداردها و گواهینامه‌های معتبر برای متخصصان IT شد . و در سال 1999 گواهی Network+ برای اولین بار معرفی شد. هدف این گواهی تأیید مهارت‌های پایه‌ای در زمینه نصب، پیکربندی، مدیریت و عیب‌یابی شبکه‌های کامپیوتری بود. Network+ به سرعت در صنعت فناوری اطلاعات به عنوان یکی از مدارک اصلی شبکه به رسمیت شناخته شد. و سال‌های 2000 تا 2010 CompTIA به‌روزرسانی‌های مرتب و دوره‌ای را در محتوای آزمون گواهی Network+ انجام داد تا با تغییرات و پیشرفت‌های فناوری هماهنگ باشد. در هر به‌روزرسانی، تمایل به اضافه کردن تکنولوژی‌های جدید و متدهای به روز در عیب‌یابی و امنیت شبکه بیش ‌از پیش مورد توجه قرار گرفت.

آیا امکان شرکت در آزمون بین المللی نتورک پلاس در ایران وجود دارد؟

توجه کنید شما بصورت رسمی و قانونی نمی توانید در آزمون های بین المللی شرکت CompTIA یا شرکت های دیگری مثل‌مایکروسافت و سیسکو و .. در ایران شرکت کنید و مدرک خود را در یافت کنید باید بصورت غیر رسمی از داخل ایران در این آزمون ها شرکت کنید. این نکته را به خاطر بسپارید با گذراندن فقط این دوره  نتورک پلاس تضمینی ورود به بازار کار شما نیست و باید حتما در یک گرایش تخصصی حوزه فناوری اطلاعات مثل شبکه های مایکروسافتی ، شبکه های سیسکو ، شبکه های لینوکسی ، مجازی سازی یا … گذرانده باشید در کل می توان گفت : با توجه به تحولاتی که در صنعت IT و شبکه‌های کامپیوتری رخ داده است، گواهی Network+ به یکی از گواهی‌های اصلی و پایه‌ای برای افرادی که می‌خواهند در حوزه‌های مرتبط با شبکه مشغول به کار شوند، تبدیل شده است.

این دوره مناسب چه افرادی می باشد؟

1 ) افرادی علاقه بسیار زیادی به مباحث شبکه دارند

2 )  12 سال به بسیار مناسب می باشد

3 ) برای مهاجرت و کسب درامد بالا

4 )  فنی‌کاران شبکه

5 ) علاقه‌مندان به امنیت شبکه

6 ) کارشناسان پشتیبانی فنی

7 ) متخصصان مبتدی IT

8 ) مدیران پروژه

 

 

::: دوره‌های مفید دیگر :::
آرین طیف
/5
آرین طیف
/5

فرم ورود به سایت

نام کاربری یا رمز ورود اشتباه می باشد

فرم ورود به سایت