اپراتور پاسخگوي مشتركين تلفن همراه

تعداد جلسات :
تعداد دانشجویان :
ویدیو معرفی

دوره اپراتور تلفن همراه یک دوره آموزشی است که مهارت های لازم برای پاسخگویی به تماس ها و ارائه خدمات به مشترکین در صنعت موبایل را به افراد آموزش می دهد. این دوره به طور ویژه برای خدمات مشتریان در زمینه ارتباطات سیار و ارتباط با مشتری طراحی شده است. که دانش جویان و دانش آموزان و هنرجویان که می توانند مفاهیم زیرا یاد بگیرنند

1 -مفاهیم و اصول خدمات مشتری : درک مفهوم خدمات مشتری و اهمیت آن در صنعت تلفن همراه و هچنین روش‌های بهبود تجربه مشتری را یاد می گیرنند

2 – مهارت‌های ارتباطی : آموزش مهارت‌های شنیداری و گفتاری مؤثر و هچنین نحوه پاسخ دهی به شکایات مشتریان

3 – پشتیبانی فنی : آموزش درباره محصولات و خدمات مختلف تلفن همراه به مشتریان

4 – استفاده از تکنولوژی : آشنایی با نرم‌افزارها و ابزارهای کمکی برای ثبت و مدیریت اطلاعات مشتری

این دوره مناسب چه کسانی می باشد ؟

1 – اپراتورهای خدمات مشتری : افرادی که به تازگی در شغل اپراتور پاسخگوی مشترکین مشغول به کار شده‌اند

2- متقاضیان شغل : افرادی که به دنبال کار در حوزه خدمات مشتری در شرکت‌های مخابراتی یا تلفن همراه هستند

3 – کارشناسان پشتیبانی فنی : مدیریت مشکلات مشتریان را بر عهده دارند

4 – دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و دانشجویان : مناسب با تمام سنین

5 – افراد علاقه‌مند به حوزه ارتباطات : افرادی که به صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات علاقه‌مندند و می‌خواهند دانش و مهارت‌های خود را در این زمینه گسترش دهند.



::: دوره‌های مفید دیگر :::
آرین طیف
/5
آرین طیف
/5

فرم ورود به سایت

نام کاربری یا رمز ورود اشتباه می باشد

فرم ورود به سایت